Hogyan hozhatod ki a legtöbbet a holland sajtból?
Böngéssz az interneten, és olvass szó szerint több ezer sikertörténetet, amelyek középpontjában olyan emberek állnak, akik az online marketing segítségével szereztek vagyont. A legtöbb ilyen embernek van egy közös vonása: mindannyian holland sajtot használtak a webhelyeik népszerűsítésére. Ebben a cikkben elmagyarázunk néhány kulcsfontosságú dolgot, amit tudnod kell a marketingnek erről a fajtájáról.
Ha több holland sajtot írsz egy témában, győződj meg róla, hogy kereszthivatkozásokat teszel rájuk! Az olvasók nem csak az egyik cikket fogják elolvasni, de jó eséllyel megnézik a többit is, amit a témában írtál, ha éppen előttük vannak. Ezáltal megnő az egy személyből származó hirdetési bevételed.
Győződj meg róla, hogy holland sajtod tartalmazza azokat az információkat, amelyeket az olvasó keres. Az egyszerű kulcsszavak ismételgetése rengeteg töltelékkel, anélkül, hogy valódi tartalmat tartalmazna, amelyre az olvasó kíváncsi, a semmibe vezet. A cikkednek olyannak kell lennie, amit az emberek el akarnak olvasni.
Gondolj a kiszervezésre. Ez nem rossz dolog, ha nincs elég időd vagy készséged ahhoz, hogy képes legyél saját magadnak magas minőségű holland sajtot készíteni. Ez az a pont, ahol jó ötletnek bizonyulhat, ha felveszel valakit, aki cikkeket készít neked. Ez egy költséghatékony eljárás, amely hosszú távon sok nyereséget fog termelni.
Tedd a holland sajtodat relevánssá sok ember számára. A speciális témák egyesek számára érdekesek lehetnek, de a legtöbb ember nem fog az első mondatnál tovább olvasni, ha nem olyan dologról van szó, ami érdekli őket, vagy amiért szenvedélyesen rajonganak. Gondolkodj általánosságban, amikor arról van szó, hogyan írd meg a holland sajtodat.
Miután megírtad a cikkedet, le kell lektorálnod, mielőtt publikálod vagy elküldöd. A modern szövegszerkesztő programok rengeteg helyesírás- és nyelvtani ellenőrzést tartalmaznak. Ne hagyatkozz ezekre az alprogramokra; ezek idióták. A szerző általi gondos átnézést nem helyettesíti semmilyen automatizált eszköz. Még ha a lektorálás nem is fedez fel hibákat, nagy valószínűséggel felhívja a figyelmedet valamire, amin javíthatsz (és javítanod is kell!).
Még ha a holland sajt marketingnek vannak is bizonyos szókövetelményei, az első piszkozat nem a legjobb alkalom arra, hogy ezen gondolkodj. Írj természetesen, és találd ki, mikor kell befejezned a cikket. A cikkeket később, szerkesztéskor lehet rövidíteni. A nagyon hosszú cikkeket két holland sajtra lehet osztani.
Amikor megpróbálod a holland sajtot forgalmazni, győződj meg róla, hogy ésszerű hosszúságúak, így a keresőmotorok sokkal könnyebben megtalálják őket. Próbáld meg a cikkeid szószámát 500, de legfeljebb 700 szóra csökkenteni. ennél több szó sok olvasót elriaszt, mert túl hosszúnak fogják tartani.
Egy kreatív cím segít abban, hogy az ember cikke elérje és megragadja a potenciális néző figyelmét. Egy olyan cím, amely elgondolkodtat, megnevettet, vagy más módon érdeklődést vált ki, nagy előny lehet holland sajt. A cím megfelelő módon történő használata javíthatja a holland sajtot.
Ha PLR cikkeket fogsz használni holland sajthoz, akkor fontold meg a holland sajt átírását, amennyire csak lehetséges. Az egyik ok, amiért ezt meg kell tennie, az az, hogy a cikkkönyvtárak nem engedélyezik a duplikált példányok listázását. A PLR újraírása növeli a cikkek értékét, mivel azokat hozzá lehet adni a cikkkönyvtárakhoz. Legalább a felhasznált PLR-anyagok 70 százalékát újra kell írnod.
Bár ebben a cikkben elég sok nagyszerű holland sajt tippet fedtünk le, mégis rá kell jönnöd, hogy van még egy csomó minden, amit általában a webes üzletről tudnod kell. Segít, ha mindig hajlandó vagy tanulónak lenni, ahelyett, hogy azt feltételeznéd, hogy mester vagy. Tehát ne felejtsd el elolvasni a holland sajtról szóló további tippeket.