Szilárd tippek , hogy jobb email marketinges legyen
Nagyon sok tényező teszi az e-mail marketinget olyan vonzó és jövedelmező módszerré az ügyfelek elérésére. Ez lehet az egyik legköltséghatékonyabb módja az ügyfelek elérésének, és több ügyfelet érhet el a világ minden tájáról. Az ebben a cikkben található információk segíthetnek Önnek abban, hogy belássa az e-mail használatának előnyeit vállalkozása számára.
Minél könnyebb feliratkozni az e-mail hírlevelére, annál több feliratkozója lesz. Ha fizikai üzlete van, vásárláskor kérje el vásárlóitól az e-mail címüket. Ha weboldalon árul, kérje el a címüket, amikor készek a pénztárhoz fordulni.
Kezeljen minden olvasót úgy, mint egy kapcsolatot. Az első e-mailben kérjen engedélyt további levelek küldésére. A második e-mailben mondja el, milyen kedvezményekre, termékekre és szolgáltatásokra számíthatnak a jövőbeni e-mailekben. A harmadik e-mailben és az utána következőben tartsa be azt a tartalmat, amelyet ígért nekik.
Adjon ügyfeleinek hasznos tippeket vagy információkat minden egyes marketing hírlevélben. Gondoljon a hírlevélre úgy, mint egy lehetőségre, hogy megmutassa a szakterületén való jártasságát. Ügyfelei jobban megbíznak Önben, ha látják, hogy mennyit tud, és nagyobb valószínűséggel vásárolnak majd Öntől termékeket vagy szolgáltatásokat.
Ügyeljen arra, hogy a linkje megfeleljen az ügyfelek elvárásainak. A feliratkozót nyilvánvalóan érdekli az Ön terméke, ha rákattintott az Ön e-mailjében található linkre. Nem szeretné, ha csalódnia kellene, ha a linkre kattintva másnak találná az oldalt, mint amire számított.
Legyen kreatív az e-mail dizájnjával, hogy kiderítse, mi működik a legjobban. Küldjön ki néhány e-mailt olyan tartalommal és linkekkel, amelyek betűtípusukban és szövegszínükben különböznek egymástól. Játsszon a képek elhelyezésével, beleértve a gombokat és a logókat is. Miután elküldte az e-maileket, derítse ki, hogy melyek voltak a legjobb kattintási arányúak. Egyelőre maradjon ezeknél, de időnként változtasson, hátha talál olyan módszert, amely még jobban működik. A nagyobb kattintási arány több eladást jelent.
Ahhoz, hogy az e-mail marketinggel bizalmat keltsen a vállalat és a termékek iránt, kerülje el, hogy az e-mailekből trükköket csináljon. Ne rontsa az arculatának professzionalizmusát olyan irritáló taktikákkal, mint a csupa nagybetűs írás vagy az olyan szimbólumok, mint a dollárjelek. A legfontosabb, hogy soha ne beszéljen lekezelően az ügyfeleivel, és ne tegyen durván eltúlzott ígéreteket a termékeivel kapcsolatban.
Bizonyos időközönként vegye fel a kapcsolatot a feliratkozóival, és erősítse meg velük, hogy még mindig érdeklődnek az Öntől érkező e-mailek iránt. A legtöbb cég ezt kilenc havonta teszi meg, így biztosak lehetnek abban, hogy nem tekintik őket bosszantónak. Ez azt is garantálja, hogy az Ön e-mail listáján szereplő emberek valódi érdeklődést mutatnak, és nem csak a helyet foglalják.
Az egyik nagyszerű módja az e-mail marketingkampányok sikerének növelésére az, hogy választási lehetőséget ad az ügyfeleinek. Ez magában foglalhatja azt, hogy mennyi levelet kapjanak, milyen gyakran küldje el hírlevelét, és hogy mennyi személyes adatukat szeretné, ha Önhöz kerülne. Minél több választási lehetőségük van az ügyfeleknek, annál inkább egyenrangúnak és kölcsönösen előnyösnek fogják látni az üzleti kapcsolatot.
Használjon olyan színeket és betűtípusokat, amelyek tükrözik vállalkozását, és könnyen átláthatóak. Még ha a tartalom érdekes is, a nehezen olvasható betűtípusok és a harsány színek miatt egyes ügyfelek elutasíthatják az e-mailt, és esetleg a jövőbeliakat is. Használjon azonos színsémát és betűtípust minden e-mailjében.
Kétségtelen, hogy az e-mailes marketing az egyik legköltséghatékonyabb módja annak, hogy emberek millióit érje el. Testre szabható a különböző típusú ügyfelek számára, és nagyszerű módja lehet annak, hogy a hűséges ügyfeleket különleges ajánlatokkal jutalmazza. Kövesse a fenti cikkben található technikákat és trükköket, hogy hűséges e-mail marketingkampányt alakítson ki.
menyasszonyi ruha, szalagavató ruha, esküvői ruha szalon, szalagavatóra ruha, keringő ruha, menyasszonyi ruha kölcsönzés, esküvői ruha kölcsönzés, menyasszonyi ruha kölcsönző, szalagavató ruha kölcsönzés, menyasszonyi ruha hercegnős
6. menyasszonyi ruha kölcsönzés
8. menyasszonyi ruha kölcsönző
9. szalagavató ruha kölcsönzés
10. menyasszonyi ruha hercegnős
menyasszonyi ruha, szalagavató ruha, esküvői ruha szalon, szalagavatóra ruha, keringő ruha, menyasszonyi ruha kölcsönzés, esküvői ruha kölcsönzés, menyasszonyi ruha kölcsönző, szalagavató ruha kölcsönzés, menyasszonyi ruha hercegnős