fűtésszerelő

Fűtésszerelés Budapest, Fűtésszerelő - Péter Segít

Fűtésszerelés Budapest, Fűtésszerelő - Péter Segít

A legjobb tippek és trükkök az email marketinghez

2022. május 04. - Fűtésszerelés Péter

A legjobb tippek és trükkök az email marketinghez

 

Egy gondosan kidolgozott e-mail marketing kampány nagy és hűséges ügyfélkört építhet. A trükk az, hogy tudd, mit akarnak az ügyfeleid, és hogyan tudod azt átadni. Ezt a cikket úgy terveztük, hogy segítsünk neked olyan e-mail marketing kampányt létrehozni, amely hatékony lesz a vállalkozásod számára, és tetszeni fog az ügyfeleknek.

A marketing e-mail elejének és befejezésének tartalmaznia kell egy cselekvésre való felhívást az ügyfeleid számára. Legyen világos, hogy mit szeretnél, mit tegyen az ügyfél, és tartalmazzon legalább két nyilvánvaló linket a telephelyedre. Használj egyértelmű javaslatokat, amelyek az ügyfeleidet az e-mailben népszerűsített ajánlatra irányítják.

Ha vásárolsz egy listát, amelyre e-maileket küldhetsz, ellenőrizd és győződj meg róla, hogy az naprakész. Néha előfordulhat, hogy a vitorlázólisták megfelelnek a célzott demográfiai adatoknak, de sajnálatosan elavultak. A már elavult címek száma a teljes lista 25%-át is elérheti.

Használd az A/B tesztelést, hogy lásd, mely e-mailek sikeresek, és melyek nem. Oszd fel a levelezőlistádat véletlenszerűen két részre. Küldd el a tárgysorod egyik változatát az egyik felének, egy másik változatát pedig a másik felének. Így megállapíthatod, hogy mely tárgysorok vezetnek ahhoz, hogy a feliratkozók megnyitják az e-maileket, és melyeket törlik gondolkodás nélkül.

Legyél különösen körültekintő, amikor az új ügyfeleknek küldött első három e-mailt fogalmazod meg. Az új ügyfélnek egy bevezető e-mailt kell kapnia, amelyben meghívod, hogy csatlakozzon a marketinglistádhoz. Ha elfogadják a meghívást, a következő e-mailben tájékoztatni kell őket a kedvezményekről vagy különleges ajánlatokról, amelyekre a feliratkozás után számíthatnak. A harmadik e-mailnek tartalmaznia kell az első hírleveledet és a különleges ajánlatukat.

Próbáld meg az ügyfelet az e-mail tárgysorával bevonni. Az e-mailednek már abban a pillanatban meg kell ragadnia az olvasó figyelmét, amint az a postaládájukban landol, különben a szemétbe kerülhet. Ha gyenge vagy érdektelen a tárgysor, pontosan ez fog történni. Próbáld meg tehát némi kreativitással feldobni a tárgysort.

Ha vannak képeid vagy grafikáid, helyezd azokat az e-mail üzenet bal oldalára. Győződj meg róla, hogy a cselekvésre hívó elem mindig ezen az oldalon van. Kutatások igazolták, hogy ez a hely majdnem kétszer annyi kattintást eredményez a termékre, szolgáltatásra vagy weboldalra, mintha ezeket az elemeket bárhol máshol helyeznéd el.

A fontos marketing e-maileket nem szabad nagyobb ünnepek közelében kiküldeni. Az emberek általában nem dolgoznak, és nem töltenek időt a számítógépük előtt, így nagy valószínűséggel nem fogják látni a te e-mailjeidet. Ez alól a szabály alól természetesen vannak kivételek. A különleges promóciókról szóló e-mailek, mint például a fekete péntek, kivételek ez alól.

Minden marketing e-mail alján legyen egy link, amely lehetővé teszi az emberek számára a könnyű leiratkozást. Ha valaki nem akarja megkapni a te üzeneteidet, jobb, ha egyszerű módot biztosítasz a leiratkozásra, mintha a spam mappában kötne ki. Ez segít megóvni a hírnevedet is, mint olyan vállalkozás, amely tiszteli az ügyfeleit.

Adj ügyfeleidnek több személyes testreszabási lehetőséget az opt-in során, hogy növeld az e-mail kampányod hatékonyságát. Engedd meg az olvasóknak, hogy kiválaszthassák, hány e-mailt kapjanak, milyen gyakran kapjanak, és mennyi információt szeretnének megadni magukról. Ha ezeket a lehetőségeket biztosítod a feliratkozóknak, az segít nekik abban, hogy biztonságban érezzék magukat.

Azt már korábban is megjegyeztük, hogy a sikeres e-mail marketingkampány kulcsa, hogy tudd, mit akar az ügyfél, és mire van szüksége a vállalkozásnak. Egy hatékony marketingterv nem csak szerencse; gondosan meg kell dolgozni. Használd fel az ebben a cikkben található információkat, hogy olyan e-mail marketingtervet tervezz, amely mindenki számára működik.

 

autómentő gyöngyös, autómentő m3, autópálya autómentő, autómentő füzesabony, autómentő gyöngyös, autómentés hatvan

 

1. autómentő gyöngyös

2. autómentő m3

3. autópálya autómentő

4. autómentő füzesabony

5. autómentő gyöngyös

6. autómentés hatvan

 

autómentő gyöngyös, autómentő m3, autópálya autómentő, autómentő füzesabony, autómentő gyöngyös, autómentés hatvan

A bejegyzés trackback címe:

https://futesszerelesbudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr5817823329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása