Tervezze meg a cikk marketinget!
A cikkmarketing egy olyan hirdetési forma, amelyben egy adott iparág számára ír információkat. Ezeket a cikkeket aztán iparág-specifikus weboldalakon teszik közzé, és az iparághoz kapcsolódó kiadványokban publikálják. Ezek mindig rendelkeznek egy mellékszállal és egy bio-dobozzal, amely tartalmazná a hivatkozásokat és az elérhetőségi adatokat a vállalkozásra vonatkozóan, amelynek a szerző dolgozik vagy tulajdonosa. Ez a következőképpen történik.
Mindig végezze el a szükséges kutatást, amikor eldönti, hogy milyen típusú hirdetést fognak valószínűleg élvezni az olvasói. Ne féljen attól, hogy itt-ott megváltoztatja őket, vagy különböző hirdetéseket vagy különböző változatokat használ, amelyek eltérő tájolással, színekkel vagy szövegekkel rendelkeznek. Játsszon el, hogy megállapítsa, mi az, ami jól működik Önnek.
Ha ingatlanos weboldala van, jó mennyiségű célzott forgalmat érhet el olyan cikkek írásával, amelyek visszautalnak az oldalára. Ezek a cikkek növelik a keresőmotoros láthatóságát, ami viszont növeli azoknak a száma, akik megnézik a hirdetését a webhelyén.
Ügyeljen arra, hogy informatív cikkeket készítsen. Informatív cikkek készítésével tudósnak állítja be magát, és elnyeri a potenciális ügyfelek bizalmát. Cikkei emellett egyedi tartalmat adnak hozzá webhelyéhez, ami befolyásolja a SEO-t.
Az írás jó módja lehet a személyes pénzügyek jövedelemszerzésének. Ha az internetet használja az írások, például a hogyan kell útmutatók vagy rövid történetek eladására, akkor alacsony vagy ingyenes induló költségek mellett megtérülhet. Az is előfordulhat, hogy az iskolában vagy szórakozás céljából már írt dolgokat is átvehetjük, hogy időt takarítsunk meg.
Ne csak cikk könyvtárakba, hanem bloghálózatokba is küldje be. A blogolás rendkívül népszerű, és ennek a helyszínnek a lefedése csak az Ön megnövekedett nézettségéhez és forgalmához vezethet. Fontos, hogy a beküldött cikkeknél adja meg adatait, így az emberek a blogok mellett az Ön oldalát is meglátogathatják.
Tartsa szem előtt az olvasó figyelmét. Senki sem szeret olyan cikket olvasni, amelynek a bekezdései csak úgy hömpölyögnek és hömpölyögnek. Tökéletesítse ezt azzal, hogy minden bekezdést hat mondat alatt tart. Ha valamiről többet kell mondania, egyszerűen kezdjen egy újat. Így nem fog elakadni a cikke.
Ha a cikkéhez képeket vagy ábrákat is mellékel, az nagyszerű módja annak, hogy nagyobb figyelmet vonzzon. Az olvasók szeretik, ha az olvasott szöveget vizuálisan is kísérik. Győződjön meg azonban arról, hogy a felhasznált kép olyan, amelynek használatára engedélye van, és a képeket saját fiókjában helyezze el a hotlinkelés helyett.
A legfontosabb dolog, amit a cikkei marketingje során ne feledjen, hogy végső soron a tartalom minősége határozza meg a sikerét. Olyan információkat kínáljon olvasóinak, amelyeket valóban hasznosnak találnak. Ha csak önmagát próbálja reklámozni vagy a figyelmet magára vonni, az emberek végül csak el fognak menni ön mellett.
Bár a cikkmarketing a tartalommal foglalkozik, ez még mindig egy olyan üzlet, amely a kereslet és kínálat alapelvein keresztül működik. Ez azt jelenti, hogy meg kell határoznia a piaci keresletet, majd úgy kell megfogalmaznia az írását, hogy ezt az igényt kielégítse, és kínálatként működjön.
Hozzon létre lépéseket a cikkében, ha azt akarja, hogy az olvasók teljes mértékben megértsék, mit szeretne, hogy tegyenek. Ezeket elrejtheti a tartalmon belül, hogy ne úgy olvassák, mint egy hosszú utasításlistát, de fontos, hogy elmondja az olvasóinak, hogyan tegyenek valamit, és ne csak azt, hogy valamit meg kell tenniük.
A cikkmarketing nagyon hatékony lehet az ilyen típusú hirdetési technikát alkalmazó vállalkozások számára. Az ilyen típusú cikkeket gyakran szindikálják az egész interneten és az adott iparág műfajában megjelenő nyomtatott kiadványokban. A jól megírt, releváns tartalmú cikkek képesek lehetnek arra is, hogy növeljék a vállalkozás hitelességét a piacon belül.
1. https://blog.
2. https://blog.karpittisztitas.
3. https://blog.
4. https://blog.legolcsobb.org/
5. https://onlinemarketing101.