fűtésszerelő

Fűtésszerelés Budapest, Fűtésszerelő - Péter Segít

Fűtésszerelés Budapest, Fűtésszerelő - Péter Segít

A legjobb tippek és trükkök az email marketinghez!

2021. szeptember 01. - Fűtésszerelés Péter

A legjobb tippek és trükkök az email marketinghez!

 

Egy gondosan kidolgozott e-mail marketing kampány nagy és hűséges ügyfélkört építhet. A trükk az, hogy tudja, mit akarnak az ügyfelei, és hogyan nyújtsa azt. Ezt a cikket úgy terveztük, hogy segítsen Önnek olyan e-mail marketing kampányt létrehozni, amely hatékony lesz vállalkozása számára, és tetszeni fog az ügyfeleknek.

A marketing e-mail elejének és befejezésének tartalmaznia kell egy cselekvésre való felhívást ügyfelei számára. Legyen világos, hogy mit szeretne, hogy az ügyfél tegyen, és tartalmazzon legalább két nyilvánvaló linket az Ön webhelyére. Használjon egyértelmű javaslatokat, amelyek az ügyfeleit az e-mailben népszerűsített ajánlatra irányítják.

Ha vásárol egy listát, amelyre e-maileket küldhet, ellenőrizze és győződjön meg róla, hogy az naprakész. Néha előfordulhat, hogy a listák megfelelnek a célzott demográfiai adatoknak, de sajnálatosan elavultak. A már elavult címek száma a teljes lista 25%-át is elérheti.

Használja az A/B tesztelést, hogy lássa, mely e-mailek sikeresek, és melyek nem. Ossza fel véletlenszerűen két részre a levelezőlistáját. Küldje el a tárgysor egyik változatát az egyik felének, a másik felének pedig egy másik változatot. Így megállapíthatja, hogy mely tárgysorok vezetnek ahhoz, hogy a feliratkozók megnyitják az e-mailjeit, és melyeket törlik gondolkodás nélkül.

Legyen különösen körültekintő, amikor az új ügyfeleknek küldött első három e-mailt fogalmazza meg. Az új ügyfélnek egy bevezető e-mailt kell kapnia, amelyben meghívja, hogy csatlakozzon a marketinglistájához. Ha elfogadják a meghívást, a következő e-mailben tájékoztatni kell őket a kedvezményekről vagy különleges ajánlatokról, amelyekre a feliratkozás után számíthatnak. A harmadik e-mailnek tartalmaznia kell az első hírlevelüket és a különleges ajánlatukat.

Próbálja meg az ügyfelet az e-mail tárgysorával bevonni. Az e-mailjének már abban a pillanatban meg kell ragadnia az olvasó figyelmét, amint az a postaládájában landol, különben a szemétbe kerülhet. Ha gyenge vagy érdektelen a tárgysor, pontosan ez fog történni. Próbálja meg tehát némi kreativitással feldobni a tárgysorát.

Ha vannak képei vagy grafikái, helyezze azokat az e-mail üzenet bal oldalára. Győződjön meg róla, hogy a cselekvésre hívó elem mindig ezen az oldalon van. Kutatások igazolták, hogy ez a hely majdnem kétszer annyi kattintást eredményez a termékére, szolgáltatására vagy weboldalára, mintha ezeket az elemeket bárhol máshol helyezné el.

A fontos marketing e-maileket nem szabad nagyobb ünnepek közelében kiküldeni. Az emberek általában nem dolgoznak, és nem töltenek időt a számítógépük előtt, így nagy valószínűséggel nem fogják látni az Ön e-mailjeit. Ez alól a szabály alól természetesen vannak kivételek. A különleges promóciókról szóló e-mailek, mint például a fekete péntek, kivételek ez alól.

Minden marketing e-mail alján legyen egy link, amely lehetővé teszi az emberek számára a könnyű leiratkozást. Ha valaki nem akarja megkapni az Ön üzeneteit, jobb, ha egyszerű módot biztosít a leiratkozásra, mintha a spam mappában kötne ki. Ez segít megóvni a hírnevét is, mint olyan vállalkozás, amely tiszteli az ügyfeleit.

Adjon ügyfeleinek több személyes testreszabási lehetőséget az opt-in során, hogy növelje az e-mail kampány hatékonyságát. Engedje meg az olvasóknak, hogy kiválaszthassák, hány e-mailt kapjanak, milyen gyakran kapjanak, és mennyi információt kívánnak megadni magukról. Ha ezeket a lehetőségeket biztosítja a feliratkozóknak, az segít nekik abban, hogy biztonságban érezzék magukat.

Azt már korábban is megjegyeztük, hogy a sikeres e-mail marketingkampány kulcsa, hogy tudja, mit akar az ügyfél, és mire van szüksége a vállalkozásának. Egy hatékony marketingterv nem csak szerencse, hanem gondosan meg kell alkotni. Használja fel a cikkben található információkat, hogy segítsen megtervezni egy olyan e-mail marketingtervet, amely mindenki számára működik.

partyparadicsom, ps5 árukereső, gázkonvektor szerelés videó, diprophos vélemények

partyparadicsom ps5 árukereső gázkonvektor szerelés videó diprophos véleményekpartyparadicsom, ps5 árukereső, gázkonvektor szerelés videó, diprophos vélemények

A bejegyzés trackback címe:

https://futesszerelesbudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr916676804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása